Vad kan vi hjälpa dig med?
Vår kundtjänst står alltid till tjänst om du har frågor eller behöver hjälp.
Vanliga frågor & svar:
Nästan alltid beror det här på att man inte har kopplat antennkabeln mellan TV-boxen/TV:n och antennuttaget ordentligt. Denna kabel krävs för att din tv ska fungera.
Om antennkabeln sitter som den ska så är man vanligtvis inte i rätt källa/source på TV’n. Om man har kopplat in boxen i t.ex HDMI2 så behöver man välja HDMI2 som källa med TV’ns fjärrkontroll. Denna knapp är olika från TV till TV. Oftast heter den Source eller Input. Ibland ser knappen ut enligt nedan. Om man vill dubbekolla att man är i rätt källa på ett enkelt sätt kan man trycka på meny-knappen på boxens fjärrkontroll, om inte menyn dyker upp så är man i fel källa. Tänk på att boxen måste vara igång (lyser grönt) när ni testar detta.
2. Användarnamn: admin Lösenord: admin
3. Tryck på fliken Network
4. Tryck på fliken Wireless
5. Ändra Channel Auto till Channel 1, 6, eller 11
6. Tryck Save WLAN Settings
Lösning:
1. Om ni har en digitalbox så dras programkortet ut för att sedan sättas in igen. Om ni har en modul så behöver ni ta ut hela modulen försiktigt. Sätt i kortet/modulen igen.
2. Därefter väljer ni en betalkanal som ingår i ert utbud, ex TV3, vänta i upp till 45 minuter utan att byta kanal så kommer det igång automatiskt. För att slippa vänta i 45 minuter kan man ringa vår support på 040 – 601 22 22, så skickar vi manuellt ut en uppdatering till kortet.
Kontakta oss:
Öppettider
Felsökning- och tekniska frågor
Vardagar kl 08:00 – 20:00
Helger kl 10:00 – 20:00
Faktura- och ekonomifrågor
Helgfri måndag-fredag kl 08.00 – 16.00
Besökstider
Helgfri måndag-fredag kl 08.00 – 16.00.
Kundmottagningen är endast öppen för tidsbokning. Boka en
tid genom att kontakta vår kundservice på telefon.
Kontaktuppgifter
Kundservice: 📞 040 – 601 22 22
Bostadsrättsförening, fastighetsägare och
företagskontakt finner ni här.
Vart finns vi?
Vår kundmottagning finns på
Danska Vägen 57 i Malmö.
Se på karta här.