Felsökning & driftinfo

Se status för våra tjänster

Här kan ni se status för pågående driftstörningar samt planerade arbete som påverkar våra tjänster och driften i våra olika nät.

Driftstörning

Pågående eller planerade avbrott

Planerat arbete – Nämndemansgården, Staffanstorp

På onsdagen 17/7 mellan kl. 07:00-12:00  utför Staffanstorps Fiber ett planerat arbete som påverkar vår leverans av tjänster.
Under arbetes gång kommer det vara avbrott i vår tjänsteleverans, om det uppstår problem efter avbrottet kan du behöva starta om din utrustning.

Starta om utrustning:

1. Dra ut modemets/tjänstefördelarens strömadapter från eluttaget så att den stängs av och blir strömlös.
2. Gör därefter samma sak med alla extra routrar/Access-punkter/wifi-förstärkare och TV-utrustning.
3. Starta sen upp modemet/tjänstefördelaren och låt den komma igång, det kan ta upp till 20 minuter.
4. Starta därefter upp routern och övriga enheter.

Kontakta oss om problemen kvarstår efter omstart.

Publicerad – 2024-07-09 kl. 10:49

Byte av affärssytem – Fakturor

Vi har nyligen bytt vårt interna affärssystem vilket kan ha påverkan på utgående fakturor. Om du upptäcker ett fel med dina fakturor ber vi dig Kontakta oss på telefon eller mail.

Telefon | 040- 601 22 22
E-post | support@sydantenn.se

Publicerad – 2024-07-05 kl. 09:10

Undrar du någonting?

Här på vår hemsida finns massor av svar och tips gällande de mest förekommande frågorna och problemen.
Vår kunniga support finns även tillgänglig via både e-post och telefon, dessutom kan du boka tid för att få hjälp direkt på vår kundmottagning i Malmö. Boka genom att kontakta oss via telefon.

Är du fastighetsägare eller kontaktperson?

Om flera boende upplever problem i fastigheten kan du kontakta företagssupporten.

Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med?

Här kan du hitta svar på de mest vanliga frågorna om våra tjänster, fakturering och mer.

Kontakta vår support