Nyheter

Servicearbete – Bjärred Fiber – [2021-03-24]

2021-03-23

Ursprungligt meddelande 2021-03-23 Vi kommer på morgonen onsdagen den 24/3 mellan 08:00 och 10:00 göra ett servicearbete på vår utrustning som förser vissa kunder i Bjärred med internet och TV. Detta är en uppgradering för att i framtiden kunna förse alla våra kunder i området med både snabbare och stabilare leverans. När servicearbetet väl är avklarat kommer alla att behöva starta om sin ut...

Läs mer >>

[Åtgärdad] Driftstörning – Vita Örn Klyvaren & BRF Gröna Dronten, Malmö – [2021-03-22 kl 08:38]

2021-03-22

Klarrapport 2021-03-22 kl 23:00 Arbetet är nu avslutat och vi har åter kontakt med vår utrustning både på klyvaren och Gröna Dronten. Internet bör komma igång av sig själv. Gör det inte det så krävs en omstart av er utrustning med start vid tjänstefördelaren där signalen kommer in och 5 minuter senare övrig inkopplad utrustning så som routers eller IP-TV box. Uppdatering 2021-03-22 kl 19:50 ...

Läs mer >>

Fel tidsinställning på min digitalbox Dilog 810.

2021-03-16

Ursprungligt meddelande 2021-03-16 Vi har upplevt att vissa kunder som har en Dilog 810-digitalbox har en manuell tidsinställning och visar därför en timme för sent. Detta kan ni enkelt ändra genom att gå in på: Meny -konfiguration - tidsinställning - tidszon - automatisk. Har ni några frågor kan ni alltid kontakta vår kundtjänst på telefon eller mail....

Läs mer >>

Servicearbete – Dalajär – [2021-03-17]

2021-03-16

Ursprungligt meddelande 2021-03-16 Vi kommer på morgonen onsdagen den 17/3 mellan 08:00 och 10:00 göra ett servicearbete på vår utrustning som förser Brf Dalajär med internet, detta är en uppgradering för att i framtiden kunna förse alla våra kunder i området med både snabbare och stabilare leverans. När servicearbetet väl är avklarat kommer alla att behöva starta om sin utrustning med start...

Läs mer >>

Driftstörning – Dalköpinge, Trelleborg – [2021-03-09 kl 09:30]

2021-03-09

Ursprungligt meddelande 2021-03-09 kl 09:30 Vi upplever för närvarande problem med våra tjänster på Dalköpinge, det är bekräftat att felet är från en avgrävd kabel. Tekniker är på väg ut för felsökning och åtgärd.  ...

Läs mer >>

[Åtgärdad] Driftstörning – Bjärred, Kabel-TV – [2021-02-25 kl 8:30]

2021-02-25

Klarraportering 2021-02-25 kl 9:15 Eon är nu klara med arbetet och alla tjänster är åter, upplever ni problem så testa då starta om er utrustning och kontakta därefter kundservice på 040 601 22 22 om det inte skulle komma igång. Ursprungligt meddelande 2021-02-25 kl 8:30 Vi har fått information om att EON ska göra ett mätarbyte som påverkar en av våra centraler i Bjärred. Berörda adres...

Läs mer >>

Fakturaproblem – Telefoni – Februari

2021-02-22

Vi har haft problem med faktureringen för telefoni gällande januari månad. För att undvika att felaktiga fakturor skickas ut så har vi valt att debitera januari och februari månads telefoni på fakturan som skickas ut i mars månad. Ber om ursäkt för eventuellt besvär....

Läs mer >>

Elarbete – Trelleborg – [2021-02-15]

2021-02-15

Ursprungligt meddelande 2021-02-15 Natten mellan Torsdag och Fredag den 19/2 mellan klockan 00:00 - 04:00 så ska det vara ett elavbrott i Trelleborg. Detta kommer medföra att det finns risk att vår kunder i Trelleborg tappar sin TV och bredbandsuppkoppling under denna tiden. Tackar för er förståelse....

Läs mer >>

Servicearbete – Värbyängen – [2021-02-15]

2021-02-15

Ursprungligt meddelande 2021-02-15 Vi kommer på morgonen onsdagen den 17/2 mellan 05:00 till kl 07:00 göra ett servicearbete på vår utrustning som förser Värbyängen med internet och TV. När servicearbetet väl är avklarat kommer alla att behöva starta om sin utrustning med start vid tjänstefördelaren sedan följt av allt som är kopplat till den. Tackar för er förståelse....

Läs mer >>

Servicearbete – Bjärred Fiber, Brf Bjerstrand – [2021-02-15]

2021-02-15

Ursprungligt meddelande 2021-02-15 Vi kommer på morgonen onsdagen den 17/2 mellan 07:00 till kl 10:00 göra ett servicearbete på vår utrustning som förser Brf Bjerstrand med internet och TV, detta är en uppgradering för att i framtiden kunna förse alla våra kunder i området med både snabbare och stabilare leverans. När servicearbetet väl är avklarat kommer alla att behöva starta om sin utrust...

Läs mer >>
<< Äldre nyheterNyare nyheter >>