Upptäck friheten med våra mobilabonnemang! Med olika abonnemang för alla behov är vår mobiltelefoni det perfekta valet för dig som söker ett pålitligt och prisvärt abonnemang.

Våra mobilabonnemang är utformade för att tillgodose alla dina behov, oavsett om du är en tung dataanvändare, en ivrig uppringare eller någon som älskar att hålla kontakten på sociala medier. Med våra planer kan du njuta av obegränsat med fria samtal, fria sms och data efter önskemål.

Våra abonnemang

 

Lagom – 3 GB

Passar den som inte surfar mycket.
Lämpad för normal telefonanvändning eller för den som oftast är uppkopplad via WiFi.
Lagom helt enkelt!

Lätt surf
Navigation
Bankärenden
Fria samtal och SMS inom EU

Mer – 12 GB

Perfekt för användaren som vill kunna
scrolla på sociala medier outtröttat men
även gillar att streama videor eller kortare
filmer då och då.

Streama videor
Scrolla på sociala medier
Lyssna och ladda ner musik
Fria samtal och SMS inom EU

Mest – 25 GB

För användaren som streamar tyngre
videor samt filmer via telefonen och vill
kunna göra det utan att tänka på surfen.
Surf till allt i livet med andra ord.

Surfa smidigt
Streama filmer
Videosamtala utan problem
Fria samtal och SMS inom EU

 


FAQ – Vanliga frågor

Ingår det mobiltelefon i priset? / Kan man köpa till mobiltelefon?
Hårdvara såsom mobiltelefon är inget vi säljer men våra abonnemang passar alla mobiltelefoner.
Vad ingår i de olika abonnemangen ni erbjuder?
Våra abonnemang har alltid fria samtal och sms – det som skiljer sig är mängden surf (3, 12, 25 GB).
Kan jag beställa extra surf ifall surfen tar slut?
Absolut, det gör du nedan!

Hur gör jag för att byta mobiloperatör till Sydantenn?
• För att portera ditt nummer behöver du kontrollera att du inte har någon bindningstid hos din nuvarande operatör samt att mobilnumret som flyttas till oss är registrerat på dig.
• Påbörja en beställning av nytt abonnemang.
• Under beställning klickar du i att du vill behålla ett befintligt telefonnummer.
• Fyll i alla dina uppgifter och bekräfta sedan din beställning. Du får inom kort ett mail med bekräftelse med datum och tid för när flytten av ditt telefonnummer sker till oss.

Finns det någon ”mina sidor” där jag kan se hur mycket surf jag har kvar, köpa extra surf etc?
I dagsläget finns det tyvärr inte, men det är något vi arbetar med att ta fram. Fram till dess är det enklast att kontakta vår kundservice på antingen telefon eller mail.

 

Kontakta Kundservice

Vår kundservice står alltid till tjänst om ni har frågor eller behöver hjälp.
Ni hittar också mycket information bland våra frågor och svar.